wczytywanie strony...

Inne materiały POS

Materiałami POS równie skutecznymi w promocji firmy i własnych produktów są także materiały twarde i miękkie o dużo mniejszych gabarytach.

Stojaczki są doskonałym przykładem nienachalnej reklamy produktu połączonej z jednoczesną możliwością udostępnienia jego próbki. Przestrzeń, w której zazwyczaj są umieszczane to sklepowe lady, a zatem jest to bezpośrednie miejsce, w którym klienci podejmują swoje decyzje zakupowe. Warto więc dołożyć wszelkich starań aby stojak przyciągał wzrok nie tylko reklamą ale także jakością i precyzją wykonania. Materiały POS charakteryzujące się wysoką jakością będą trwałymi produktami, dzięki czemu obniżysz koszty promocji Twojej firmy.

Wykonujemy także listwy cenowe (materiały POS twarde) i cenówki (materiały POS miękkie), które również są elementem niewerbalnej komunikacji z klientami. W tym przypadku kładziemy nacisk głównie na materiały – ich najwyższa jakość będzie gwarancją solidności i trwałości wykonanych produktów. Oryginalna kolorystyka, ciekawa forma, produkt wykonany za pomocą najnowszych technologii – to wszystko wpływa na późniejszą skuteczność materiałów POS.

Tworząc materiały POS, które są swoistymi nośnikami reklam, doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że ich głównym zadaniem jest stymulowanie sprzedaży. Na każdym etapie projektowania i wykonywania tych materiałów jesteśmy w stałym kontakcie z naszym klientem – wcielając w życie jego pomysł, podpowiadamy najciekawsze obecnie na rynku i najbardziej efektywne rozwiązania, które będą owocnym zaproszeniem potencjalnych klientów do zapoznania się z Twoim produktem.